С Т О Р І Н К А П С И Х О Л О Г А |
Районний методичний кабінетВІДДІЛУ ОСВІТИ ПЕРШОТРАВНЕВОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇофіційний сайтН А К А З № 691 від 19.10.2001 "Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів" polozhennya_pro_kabinet.doc 05 січня 2012р.о 9.45 в Мангуській загальноосвітній школі I-III ступенів №2 в рамках січневої конференції педагогічних працівників відбувся семінар для практичних психологів шкіл Першотравневого району. |
ОСНОВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ РАБОТЫ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ СЛУЖБЫ РАЙОНА ПОЛОЖЕННЯ |
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ЭЛЕКТРОННЫЕ ПРЕЗЕНТАЦИИ В ПОМОЩЬ ПЕДАГОГИЧЕСКИМ КОЛЛЕКТИВАМ ШКОЛ И Д/С РАЙОНА МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ В ПОМОЩЬ АДМИНИСТРАЦИИ И ПЕДАГОГАМ ШКОЛ РАЙОНА Методические рекомендации родителям первоклассников СКАЧАТЬ>>>Metodicheskie_rekomendaccii_roditelyam_pervoklassnikov.doc БУКЛЕТЫ И ПАМЯТКИ В ПОМОЩЬ ПРАКТИЧЕСКИМ ПСИХОЛОГАМ ШКОЛ И Д/С РАЙОНА ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПЕРШОКЛАСНИКІВ ЗА НОВИМ ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТОМ ПОЧАТКОВИЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
У 2012/2013 н.р.поступово вступає в дію новий Державний стандарт початкової загальної освіти(затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. №462). У загальних положеннях зазначено, що Державний стандарт ґрунтується назасадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, що зумовлюєчітке визначення результативної складової засвоєння змісту початкової загальноїосвіти. Відповідно формується вихідна передумова і мета діяльності працівниківпсихологічної служби щодо розвитку школяра у процесі його навчання в початковійшколі: психологічнийсупровід має бути орієнтований на оптимістичну перспективу кожного учня; дитина має правона прояв і повноцінний розвиток свого потенціалу не залежно відіндивідуально-психологічних особливостей, інтересів та схильностей, рівнярозвитку в цілому; допомога кожномуучневі у соціалізації й адаптації до соціального середовища шляхом оптимальногорозвитку його потенційних можливостей. Найважливішезавдання діяльності працівників психологічної служби у початковій школі – збереження психологічного здоров’я дітей. Кожен освітній заклад, виходячи з своїх потреб та специфіки,вкладає свою ціннісну ідею в модель діяльності психологічної служби. Головнаідеологія діяльності психологічної служби у початковій школі – цесупровід дитини по її життєвому шляху. Це рух разом з нею, поруч із нею,іноді – трохи попереду, якщо треба пояснити можливі шляхи. Педагогічніпрацівники не можуть змінити внутрішній світ дитини без її власної волі, власного бажання, але можуть взаємодіяти,пропонуючи різні шляхи вирішення тих або інших завдань чи проблем, можутьорганізовувати співробітництво, спрямоване на самопізнання тасамовдосконалення. Діалектика процесу супроводуполягає в тому, щоб допомогти дитині максимально використати наданісоціально-педагогічним середовищем можливості для освіти й розвитку йодночасного адаптувати її індивідуальні особливості до умов шкільної і сімейноїжиттєдіяльності. Одним зі шляхівоновлення змісту освіти й узгодження його із сучасними потребами, інтеграцієюдо європейського та світового освітніх просторів є орієнтація навчальнихпрограм на набуття ключових компетентностей (навчальних,здоров’язберігаючих, загальнокультурних, громадянських, підприємницьких,інформаційно-комунікативних) та на створення ефективних механізмівїх запровадження. Наявністьвнутрішнього зв’язку в змісті навчально-виховної роботи, методах педагогічногокерівництва, формах організації діяльності у початкових класахзагальноосвітньої школи забезпечує цілісність процесу розвитку, навчання івиховання дитини. «Особистістьвиховує особистість – це азбука виховного процесу». Від того, як молодшийшколяр сприймає вчителя, залежить його ставлення до школи і до навчання. Ш.О.Амонашвілі привертає увагу до того, що навчаючи і виховуючи, вчитель залучаєдітей до матеріальних і духовних цінностей минулих поколінь. Гуманний педагог,прилучаючи дітей до знань, одночасно передає їм свій характер, постає передними як зразок людяності. Міністерствозвертає увагу керівників навчальних закладів на необхідності координації зусильпедагогічних колективів, батьків та працівників психологічної служби вреалізації даних завдань.
|
В ПОМОЩЬ ПЕДАГОГУ И ПРАКТИЧЕСКОМУ ПСИХОЛОГУ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЫ Когнитивная психология СКАЧАТЬ>>>Kognitivnaya_psihologiya.doc В ПОМОЩЬ ПРАКТИЧЕСКОМУ ПСИХОЛОГУ ДОШКОЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ДИАГНОСТИКА 22 лютого на базі Мангуської ЗОШ№2 відбувся семінар для практичних психологів шкіл Першотравневого району. Фотогалерея
11 квітня 2012р. на базі Мангуської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 відбувся семінар для практичних психологів шкіл району: «Супровід профільного навчання». |