С Т О Р І Н К А    П С И Х О Л О Г А

 Районний методичний кабінет

ВІДДІЛУ ОСВІТИ  ПЕРШОТРАВНЕВОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

офіційний сайт

Н А К А З № 691 від 19.10.2001 "Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів" polozhennya_pro_kabinet.doc

Наказ МОН № 616 від 02.07.09 року "Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України" polozhennya_pro_kabinet.doc

05 січня 2012р.о 9.45 в Мангуській загальноосвітній школі I-III ступенів №2 в рамках січневої конференції педагогічних працівників відбувся семінар для практичних психологів шкіл Першотравневого району.

Тема семінару: «Профілактика суїцидальної поведінки серед учнів загальноосвітніх шкіл».

  Під час проведення семінару практичним психологам шкіл був запропонований перегляд електронної презентації: «Суїцид. Суїцидальна поведінка учнів. Як поводити себе з дітьми суїцидальної поведінки» та прослуховування доповіді: «Психологічна допомога молоді схильної до суїциду» (матеріал для презентації та доповіді підготувала методист ПС РМК Дороніна Т.М).

Наприкінці семінару відбувся перегляд відеофільму: «Синдром самовбивства».

Фотогалерея

 ОСНОВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ РАБОТЫ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ СЛУЖБЫ РАЙОНА

- оказание практической помощи педагогическим работникам разных категорий в ознакомлении и использовании новых психолого-педагогических технологий, поиск новых подходов в формировании личности учащихся и педагогов;

- усовершенствование профессионального уровня практических психологов, овладение методами современной психологической науки;

- психологическое и методическое сопровождение одаренных детей;

- предупреждение вредных привычек, наркомании, алкоголизма;

- определение психологической готовности ребенка к школе;

- психологическое сопровождения развития подростков;

- работа с детьми «группы риска», профилактика правонарушений среди несовершеннолетних;

- помощь старшеклассникам в профессиональном самоопределении;

- ориентация на здоровый образ жизни, предупреждение всех проявлений насилия над детьми;

- информационная работа в детских дошкольных учреждениях;

- психологическое просвещение населения через средства массовой информации;

 ПОЛОЖЕННЯ
про районний Банк даних обдарованих дітей та педагогів, які з ними працюють «НАДІЯ ДОНЕЧЧИНИ»
Bank_odarennh_detei.doc

ОБЛАСНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ ДИТЯЧОЇ ОБДАРОВАНОСТІ НА ПЕРІОД 2010-2011 РОКИ "Надія Донеччини"
programa_Nadiya_Donechchini.doc

Концепція регіональної стратегії підтримки та розвитку дитячої обдарованості на період до 2020 року
Konccepcciya_do_2020_g.doc

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Положення про психологічну службу СКАЧАТЬ >>>nakaz_MONU_pro_zatverdzhennya_Polozhennya_pro_psihologchnu_sluzhb.doc
СКАЧАТЬ >>>nakaz_MONU_pro_vnesennya_zmn_do_polozhenya_pro_psihologchnu_sl.doc


Положення про психологічний кабінетСКАЧАТЬ >>>nakaz_MONU_pro_zatverdzhennya_polozhennya_pro_psiholgchnii_kabn.doc


Законодавча база щодо супроводу дітей-інвалідів СКАЧАТЬ >>>Zakon_Ukrani_pro_osnovi_soccalno_zahischenost_nvaldv_v_Ukran.doc
СКАЧАТЬ >>>Zakon_Ukrani_pro_reabltaccju_nvaldv_v_Ukran.docСКАЧАТЬ >>>KONCEPCYA_DERZHAVNOGO_STANDARTU_SPECALNO_OSVTI_DTEI_Z_OSOBLIVIMI_POTREBAMI.doc
СКАЧАТЬ >>>Nakaz_Mnsterstva_osvti__nauki_Ukrani.docСКАЧАТЬ >>>Organzaccya_dyalnost_sluzhbi.docСКАЧАТЬ >>>Osoblivost_zakonodavstva_Ukrani_schodo_osvti_ljudei_z_nvaldnstju.docСКАЧАТЬ >>>Perodichn_vidannya.docСКАЧАТЬ >>>Postanova_Kabnetu_Mnstrv_Ukrani_pro_vstanovlennya_stroku_navchannya_u_zagalnoosvtnh_navchalnih_zakladah_dlya_dtei.doc
СКАЧАТЬ >>>Postanova_Kabnetu_Mnstrv_Ukrani_pro_zatverdzhennya_polozhennya_pro_mediko.doc
СКАЧАТЬ >>>Postanova_Kabnetu_Mnstrv_Ukrani_pro_shvalennya_konccepcc_ranno_soccalno_reabltacc_dtei.doc
СКАЧАТЬ >>>Pro_zahodi_schodo_stvorennya_spriyatlivih_umov_dlya_zabezpechennya_soccalno1.doc
СКАЧАТЬ >>>Pro_pershochergov_zahodi_schodo_stvorennya_spriyatlivih_umov_zhittdyalnost_osb_z_obmezhenimi_fzichnimi_mozhlivostyami.doc
СКАЧАТЬ >>>Problemi_korekccino_osvti.docСКАЧАТЬ >>>Nakaz_pro_zatverdzhennya_form_ndivdualno_programi_reabltacc_ditini-nvalda.docСКАЧАТЬ >>>Poryadok_skladannya_form_indivdualnoprogrami_reabltaccoc.docСКАЧАТЬ >>>Forma_individualnoi_programy_reabilitaccii_invalida.docСКАЧАТЬ >>>Forma_individualnoi_programy_reabilitaccii.doc


Перелік програм СКАЧАТЬ >>>Perechen_programm.doc

Державна програма подолання дитячої безпритульності та бездоглядності
СКАЧАТЬ >>>Derzhavna_programa_podolannya_dityacho_bezpritulnost_ta_bezdo.do


Державна програма протидії торгівлі людьми
СКАЧАТЬ >>>Derzhavna_programa_protid_TL.docСКАЧАТЬ >>>Metodichn_rekomendacc_schodo_perenapravlennya_postrazhdalih.doc

Наказ торгівля дітьми СКАЧАТЬ >>>nakaz_torgovlya_detmi.doc

Закон України про попередження насилля в сім"ї СКАЧАТЬ >>>Zakon_Ukrani_Pro_poperedzhennya_nasilstva_v_sm.docСКАЧАТЬ >>>Zakon_Ukrainy_o_nasilii_v_seme.docСКАЧАТЬ >>>Nakaz_schodo_poryadku_povdomlen.docСКАЧАТЬ >>>Nakaz_schodo_zapobgannya_nasilstvu.doc

Концепція державної програми "Репродуктивне здоров"я" СКАЧАТЬ >>>Konccepcc_Derzhavno_programi_Reprodukivne_zdorov.doc

Наказ щодо роботи з дітьми трудових мігрантів СКАЧАТЬ >>>Nakaz_schodo_roboti_z_dtmi_trudovih_mgrantv.doc

Конвенція ООН про права дитини СКАЧАТЬ >>>Konvencciya.docСКАЧАТЬ >>>Z_A_K_O_N_U_K_R_A__N_I.doc


Міжгалузева комплексна програма "Здоров"я нації"СКАЧАТЬ >>>Zdorov_nacc.doc

Програма "Рівний-рівному" СКАЧАТЬ >>>Programa_Rvnii-rvnomu_.doc

Наказ про заходи "Стоп насилля" СКАЧАТЬ >>>Nakaz_pro_zahodi_STOP_nasillju_do_2015.doc

Національна програма забезпечення профілактики ВІЛ-інфекцій СКАЧАТЬ >>>Nacconalna_programa_zabezpechennya_proflaktiki_VL-nfekcc.doc

Програма "Освіта Донеччини" СКАЧАТЬ >>>OSVTA_DONECHCHINI_-_2007_2011_rr_-_poslednii.doc

Програми боротьби с незаконним обігом наркотичних речовинСКАЧАТЬ >>>Programi_borotbi_z_nezakonnim_obgom_narkotichnih_rechovin.doc

Наказ про заходи наркоманіїСКАЧАТЬ >>>Nakaz_pro_zahodi_narkoman_do_2015.doc

Концепція запобігання найгірших форм дитячої праціСКАЧАТЬ >>>Konccepccya_zapobgannya_ta_vikorennya_naigrshih_form_dityacho_pr.doc

Програма "Молодь України"СКАЧАТЬ >>>nakaz_168_Programa_Molod_Ukrani_09-15.doc

Наказ щодо зменшення впливу тютюну СКАЧАТЬ >>>Nakaz_schodo_zmenshennya_vplivu_tjutjuna_.doc

Законодавча база щодо супровіду обдарованих дітей СКАЧАТЬ >>>Nadya_donechchini.docСКАЧАТЬ >>>Polozhenie_pro_Bank_obdarovanih.docСКАЧАТЬ >>>Konccepccya._dityacho_obdarovanosti.docСКАЧАТЬ >>>Programma_odarennye_deti_i_molodezh.doc

 ЭЛЕКТРОННЫЕ ПРЕЗЕНТАЦИИ В ПОМОЩЬ ПЕДАГОГИЧЕСКИМ КОЛЛЕКТИВАМ ШКОЛ И Д/С РАЙОНА

Презентация к совещанию для зам. директоров по УВР:

"Одаренность. Организация работы с одаренными детьми. Психолого-педагогическое сопровождение одаренных учащихся" СКАЧАТЬ>>> Prezentacciya_psihologo-pedagogicheskoe_soprovozhdenie_raboty_s_odarennymi_k_soveschaniju_zam._direktorov.ppt

Презентация к семинару для учителей индивидуального обучения и зам. директоров по воспитательной работе:

"Социально-психологическое сопровождение детей с ограниченными возможностями" СКАЧАТЬ>>>Prezentacciya_soccialno-psihologicheskoe_soprovozhdenie_detei_s_ogranichennymi_vozmozhnostyami.ppt

МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ В ПОМОЩЬ АДМИНИСТРАЦИИ И ПЕДАГОГАМ ШКОЛ РАЙОНА

Выступление на семинаре для зам. директоров школ по воспитательной работе:

"Методические рекомендации для педагогов и администрации школ района по работе с учащимися девиантного поведения" СКАЧАТЬ >>> Metodicheskie_rekomendaccii_pedrabotnikam_i_administraccii_shkol_raiona_po_rabote_s_detmi_deviantnogo_povedeniya.doc

 Методические рекомендации родителям первоклассников СКАЧАТЬ>>>Metodicheskie_rekomendaccii_roditelyam_pervoklassnikov.doc

  БУКЛЕТЫ И ПАМЯТКИ В ПОМОЩЬ ПРАКТИЧЕСКИМ ПСИХОЛОГАМ ШКОЛ И Д/С РАЙОНА

БУКЛЕТ "Детские страхи:дифференциация и диагностика" СКАЧАТЬ>>>Buklet_Detskie_strahi.pub

БУКЛЕТ"Как выбрать будущую профессию" СКАЧАТЬ>>>Buklet_kak_vybrat_buduschuju_professiju.pub

 ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПЕРШОКЛАСНИКІВ ЗА НОВИМ ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТОМ ПОЧАТКОВИЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

У 2012/2013 н.р.поступово вступає в дію новий Державний стандарт початкової загальної освіти(затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. №462). У загальних положеннях зазначено, що Державний стандарт ґрунтується назасадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, що зумовлюєчітке визначення результативної складової засвоєння змісту початкової загальноїосвіти. Відповідно формується вихідна передумова і мета діяльності працівниківпсихологічної служби щодо розвитку школяра у процесі його навчання в початковійшколі:

психологічнийсупровід має бути орієнтований на оптимістичну перспективу кожного учня;

дитина має правона прояв і повноцінний розвиток свого потенціалу не залежно відіндивідуально-психологічних особливостей, інтересів та схильностей, рівнярозвитку в цілому;

допомога кожномуучневі у соціалізації й адаптації до соціального середовища шляхом оптимальногорозвитку його потенційних можливостей.

Найважливішезавдання діяльності працівників психологічної служби у початковій школі  – збереження психологічного здоров’я дітей.

Кожен освітній заклад, виходячи з своїх потреб та специфіки,вкладає свою ціннісну ідею в модель діяльності психологічної служби. Головнаідеологія діяльності психологічної служби у початковій школі – цесупровід  дитини по її життєвому шляху. Це рух разом з нею, поруч із нею,іноді – трохи попереду, якщо треба пояснити можливі шляхи.  Педагогічніпрацівники не можуть змінити внутрішній світ дитини без її власної волі, власного бажання, але можуть взаємодіяти,пропонуючи різні шляхи вирішення тих або інших завдань чи проблем, можутьорганізовувати співробітництво, спрямоване на самопізнання тасамовдосконалення.

Діалектика процесу супроводуполягає в тому, щоб допомогти дитині максимально використати наданісоціально-педагогічним середовищем можливості для освіти й розвитку йодночасного адаптувати її індивідуальні особливості до умов шкільної і сімейноїжиттєдіяльності.

Одним зі шляхівоновлення змісту освіти й узгодження його із сучасними потребами, інтеграцієюдо європейського та світового освітніх просторів є орієнтація навчальнихпрограм на набуття ключових компетентностей (навчальних,здоров’язберігаючих, загальнокультурних, громадянських, підприємницьких,інформаційно-комунікативних) та на створення ефективних механізмівїх запровадження.

Наявністьвнутрішнього зв’язку в змісті навчально-виховної роботи, методах педагогічногокерівництва, формах організації діяльності у початкових класахзагальноосвітньої школи забезпечує цілісність процесу розвитку, навчання івиховання дитини.

«Особистістьвиховує особистість – це азбука виховного процесу». Від того, як молодшийшколяр сприймає вчителя, залежить його ставлення до школи і до навчання. Ш.О.Амонашвілі привертає увагу до того, що навчаючи і виховуючи, вчитель залучаєдітей до матеріальних і духовних цінностей минулих поколінь. Гуманний педагог,прилучаючи дітей до знань, одночасно передає їм свій характер, постає передними як зразок людяності.

Міністерствозвертає увагу керівників навчальних закладів на необхідності координації зусильпедагогічних колективів, батьків та працівників психологічної служби вреалізації даних завдань.

 

 

В ПОМОЩЬ ПЕДАГОГУ И ПРАКТИЧЕСКОМУ ПСИХОЛОГУ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЫ



Психолого-педагогическое сопровождение в образовательном пространстве СКАЧАТЬ>>>Psihologo.doc

Игротека на столе школьного психолога СКАЧАТЬ>>>Igroteka.doc

Коррекция и профилактика тревожности и страхов у детей с ограниченными возможностями развития СКАЧАТЬ>>>Korrekcciya.doc

Роль классного руководителя в психолого-педагогическом сопровождении родителей СКАЧАТЬ>>>Rol.doc

Проблемы младшего школьного возраста СКАЧАТЬ>>>Problemy.doc

Сопровождение родителей, как один из способов сохранения психологического здоровья ребенка СКАЧАТЬ>>>Soprovozhdenie.doc

Пальчиковые игры СКАЧАТЬ>>>Igry.doc

Упражнения на разрешение конфликтов СКАЧАТЬ>>>Uprazhneniya.doc

Проблема готовности детей к школе СКАЧАТЬ>>>Problemy.doc


Рекомендации родителям СКАЧАТЬ>>>Roditelyam.doc

Рекомендации для учителя по работе с одаренными детьми СКАЧАТЬ>>>Dlya_uchitelya.doc


Рекомендации педагогу как выйти из стресса

СКАЧАТЬ >>>Kak_vyiti_iz_stressa.doc

Тематика бесед по профориентации для классных часов и родительских собраний СКАЧАТЬ >>>Tematika_besed_po_proforientaccii.doc

Насилие и его виды.Рекомендации педагогам по работе с жертвами насилия СКАЧАТЬ >>>Nasilie_i_ego_vidy._Rekomendaccii_dlya_pedagogov.doc

Популярно о наркотиках и наркоманиях СКАЧАТЬ >>>Populyarno_o_narkotikah_i_narkomaniyah.doc

Как выбрать будущую профессию СКАЧАТЬ >>>Kak_vybrat_buduschuju_professiju.doc

Когнитивная психология СКАЧАТЬ>>>Kognitivnaya_psihologiya.doc

В ПОМОЩЬ ПРАКТИЧЕСКОМУ ПСИХОЛОГУ ДОШКОЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ

Детские страхи: дифференциация и диагностика СКАЧАТЬ>>>Detskie_strahi_differencciacciya_i_diagnostika.doc

 ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ДИАГНОСТИКА



Метод неоконченных предложений СКАЧАТЬ>>>Metod.doc

Измерение уровня тревожности СКАЧАТЬ>>>Izmerenie.doc

Тесты СКАЧАТЬ>>>Testy.doc

Анкета по выявлению трудновоспитуемых в классе СКАЧАТЬ>>>Anketa.doc

Аналитический обзор стиля обучения (АОСО) СКАЧАТЬ>>>Obzor.doc

Методика "Мой класс" СКАЧАТЬ>>>Metodika.doc

Оценка нервно-психической устойчивости педагога СКАЧАТЬ>>>Anketa_occenki.doc

Профессиональная ориентация СКАЧАТЬ>>>Professiya.doc

Психогеометрический тест СКАЧАТЬ>>>TEST.doc




22 лютого на базі Мангуської ЗОШ№2 відбувся семінар для практичних психологів шкіл Першотравневого району.

Тема семінара: «Врахування у навчально-виховному процесі психолого-педагогічних аспектів роботи з обдарованими дітьми».

Методистом ПС РМК - Дороніною Т.М. на початку семінара була представлена електронна презентація: «Обдарованість.Організація роботи з обдарованими дітьми» під час якої було всебічно розглянуто питання психолого-педагогічного супроводу обдарованої дитини та були роздані методичні рекомендації практичним психологам по роботі з обдарованими.

Практичним психологом Мангуської ЗОШ№2 - Кузнецовой Н.О. було проведено тренінгове заняття для обдарованих дітей: «Лідер майбутнього» на якому учні дізналися хто такий лідер, які його основні якості та що таке упевнена поведінка. Діти також з великим задоволенням переглянули відео-презентацію «Этот мир придуман не нами» та залишили свої позитивні враження від участі у тренінгу.

 11 квітня 2012р. на базі Мангуської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 відбувся семінар для практичних психологів шкіл району: «Супровід профільного навчання».

На початку семінару методистом ПС РМК- Дороніной Т.М. була запропонована презентація: «Організація психологічного супроводу профільного навчання в системі 11-річного навчання».

Потім відбувся обмін досвідом роботи щодо психологічного супроводу профільного навчання серед психологів шкіл району. Обговорення проблем в роботі. Перспективні напрямки в роботі. Висновки.

В рамках теми семінару психологам шкіл було надано методичну допомогу у вигляді методичного посібника для практичних психологів та вчителів: «Супровід профільного навчання» (в електронному вигляді).

Наприкінці семінару методистом ПС РМК була надана інформація щодо нових технологій у мирному вирішенні конфліктів у школах за допомогою процедури медіації. Психологам було запропоновано розглянути можливість навчання в ролі координатора з техніки медіації.

Фотогалерея

Конструктор сайтовuCoz